Lijmenwinkel.nl
Kluwerweg 9
7418 HK Deventer
Nederland
Veelgestelde vragen
Verzenden en retourneren
Wat zijn de verzendkosten van mijn pakket?
De verzendkosten met DHL bedragen: Nederland €7,50 België €7,50 Duitsland €14,95 Frankrijk €19,95 Spanje €19,95 Roemenië €19,95
Heeft u een verkeerd product ontvangen?
Dat vinden wij vervelend, maar kan helaas gebeuren. Indien het product niet juist is geleverd, kunt u dit binnen 14 dagen bij ons melden en wij zorgen voor een retourlabel.
Heeft u een verkeerd product besteld?
Het kan voorkomen dat u een verkeerd product heeft besteld. Indien het product ongeopend is, dient u binnen 14 dagen te melden dat u niet het juiste product heeft besteld en kunt u het product retourneren.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als een product op werkdagen wordt besteld, wordt deze dezelfde dag verzonden indien op voorraad. Indien een product niet op voorraad is, is de levertijd 1 - 2 weken.
Met welke vervoerder worden producten geleverd?
Wij maken gebruik van de diensten van DHL.
Contact
Op welk telefoonnummer zijn jullie te bereiken?
Wij zijn dagelijks te bereiken tussen 8:30 en 17:00 op telefoonnummer 085-4011571.
Op welk mailadres zijn jullie te bereiken?
Om er voor de zorgen dat uw vraag direct bij de juiste afdeling komt, kunt u naar een van de onderstaande mailadressen mailen.
Heeft u een vraag met betrekking tot extra informatie over een product? Dan kunt u mailen naar [email protected].
Heeft u een vraag over een bestellen? Dan kunt u mailen naar [email protected].
Heeft u een vraag over een factuur? Dan kunt u mailen naar [email protected]
Waar kan ik een klacht melden?
Wat vervelend dat u een klacht heeft.. U kunt uw klacht mailen naar [email protected] of telefonisch 085-4011571.
Betalen
Welke betaalmethodes worden er geaccepteerd?
Wij accepteren iDeal, Mastercard & Visa.
Mijn account
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Een account heeft u niet nodig om een aankoop te doen. Echter heeft u wel enkele gemakken in uw account:
De bestelstatus gemakkelijk in zien
Gemakkelijk communiceren met ons via een ticket systeem
Toegang tot uw verlanglijst
Beheer van accountgegevens, zoals uw bestelgeschiedenis en mailvoorkeuren
Bewaar eenvoudig adressen en betaalgegeven zodat u gemakkelijk opnieuw kun bestellen.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling inzien?
Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een mail met daarin de bevestiging. Zodra u product verzonden is, krijgt u hier eveneens een mail van.
Als u een account heeft aangemaakt, kunt u middels uw account eenvoudig de status inzien.
Heeft u vragen over de status van uw bestelling? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.